Mittwoch, 12. Februar 2014

HALLÖLEEEE I BINS DEKOHERZAL

Mein Name: de BIRGIT


Mein Blog:-----Ein Dekoherzal in den Bergen

So sieht mein Leben aus:

ja MEI i WOHN in TIROL... 
mit mein SCHNACKERLE...
 und seiner MAMA de wos 87ge is....
 in an klana HAUS.. 
mit unsere ZWOA HUNDAL den SAMMY da große und da SIMBA der kloane
i..arbeit in an MÖBELHAUS...
.gaaaaanz gfährlich... 
glei neba der DEKOABTEILUNG,,,,
mei DRITTS ENKAL is grad unterwegs...
 des wos mi volle gfreit...
.und ja uns sonst.... 
bin i ah luschtiger...
 immer gscheit beim daherreden...
 und handarbeiten tua i ah gern...
 zwar zur ZEIT ah bisal faul...
 aber hob ma schoooooo mehr vorgnumma des JAHR... 

Meine Lieblingsfarbe(n) ist/sind:

gern mog i PASTELL... und WEIS und SILBER....

Diese Farbe/n mag ich gar nicht:

mei SOOO grelle FARBEN.... und ORANG ah grod nit.... und WEINROT ah nit---- UND  blau::: is ah nit so meins....

Mein Einrichtungsstil:

AH bisal GEMISCHT... 
ah BISAL HOLZ und WEISS,,, 
alte KOMODEN,,,,HOLZKISTEN...
alte KOFFER....eher NEUTRAL... 
weil DANN kann i immer wieda mit de FARBEN spieln:: BEI DEKO und KISSALEN

Das würde ich auf einem Flohmarkt gerne finden:

mhhhhh MIT wos fang i an:: AAAAAALLES wos scheeeen is ...gggg
na im ENRST::: i schau gern alte KASCHTLN an.... weisse SPITZE,,, oder wos mit MONOGRAM... alte SAMMLERTASSN..mit BLUMALEN...oder einfarbig in PASTELL
ZIFFERBLÄTTER...altes KÜCHENUTENSLIEN::: SOOOO EMAILTOPFALEN oder
 SCHABLONEN..... ja genau sooo ah alter WECKA:::  oder::: ALTES LEINEN... mhhhh sehr scheeeen... mei i glab SCHNACKIIIII du finds scho wos für mi::: i bin do nit sooo hoakl,,
i gfrei mi eingentlich ÜBER alles.. wos mit LIEBE gschenkt werd

Das mag ich gar nicht vom Flohmarkt:

MEI sooo PLATIKklump::: BUNTE sacha.... UND kitschigs ZEIGL


Darüber würde ich mich besonders freuen:

mhhhh:: I GLAB über altes LEINEN.... und ah EMAILTOPFAL

Ich wünsche mir vom „Glad-Midsommar-Wichteln“:

ALSO i wünsch ma das genau soooo scheeeen werd
 WIA BEIM WEIHNACHTSWICHTELN
MIR hot des sooooo ah GAUDI gmacht...
 i hob soooo ah FREID ghabt,,
,und DESMAL werd des sicha ah gaaaanz ah nette ZEIT werden
SOOOOOO schnackiwichtelmama::::
 vuiiiii SPAß AUFN flooooohmarkt,,,
 MEI i hoff DU kannst des allles lesen WOS i do gschrieben HOB...
 mei UND wenn nit...
 dann FROGSCH mi halt:::gggggg

 UND MIMISCHNACKERLE......
 daaaaaaaanke DAS I MIT MACHA KANN
druck di gaaanz fest....
 mei i mog di halt soooo gern....
 pfiateich,..
 bis bald des DEKOHERZAL de BIRGIT...

1 Kommentar: